مرجع اموزش زبان ایرانیان

دانلود محصولات آموزش زبان

مرجع اموزش زبان ایرانیان

دانلود محصولات آموزش زبان

  • ۰
  • ۱


آموزش زبان نصرت چندین سال است که مورد استفاده زبان آموزان قرار می گیرد. این مجموعه برای افرادی که در صحبت کردن (Speaking) مشکل دارند، بسیار کاربردی است و کمک می کند تا زبان آموز بتواند از گنجینه لغاتی که در ذهن دارد بهتر استفاده کند. بر خلاف تفکر عموم این مجموعه لغات را یاد نمی دهد بلکه روش درست شنیدن و صحبت کردن را به شما آموزش می دهد. پس حتی اگر زبان شما در سطح متوسط به بالا است، استفاده از این مجموعه توصیه می شود چرا که سرعت مکالمه شما را چندین برابر خواهد نمود.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی نصرت در ۹۰روز بدون نیاز به کتاب، جزوه و مدرس فقط با روزی ۳۰دقیقه زمان برای تمرین!

شامل فایل های صوتی  MP3مکالمه زبان از مبتدی تا پیشرفته با آموزش گرامر. تلفظ کلمات به همراه آموزش بسیاری از جملات و لغات پر کار برد زبان مطابق با آخرین متد های آموزش زبان دنیا به صورت رایگان !قابل پخش در تمامی ضبط هایMP3، VCD وDVD های خانگی، MP3 پلیر های همراه، گوشی های موبایل با قابلیت پخشMP3، دیسک من ها، ضبط های سی دی اتومبیل ، تمامی پلیر های خانگی و سیار با قابلیت پخش فرمت صوتیMP3 !

با مجموعه آموزشی زبان نصرت حتی در مسافرت می توانید زبان انگلیسی را به خوبی فراگیرید!

  • مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی ۳۰دقیقه گوش سپردن به هر درس!
  • روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با زبان انگلیسی.
  • برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا.
  • تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری.
  • تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف.
  • بدون نیاز به کتاب و درس

هیچ نیازی به خالی کردن زمان اضافی خود برای یادگیری زبان خارجه نیست، با متد نصرت تنها با روزی ۳۰دقیقه که می تواند شامل زمان های غیر مفید روزانه شما همچون حین پیاده روی، در هنگام رانندگی یا درون منزل و قبل از خواب باشد، به خوبی مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید!


توضیحات تکمیلی به زبان موسسه تولید کننده:
این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از دانلود این آموزش و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگیری آموزش با آن مرحله به مرحله آشنا می شوید، متوجه می شوید که چه تغیری در زبان شما روی می دهد . شما به راحتی فیلمهای آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید. شما به راحتی به انگلیسی صحبت می کنید و کاملاً می توانید ارتباط برقرار کنید. احساس می کنید معجزه‌ای روی داده است. چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید. نصرت معتبرترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است. آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین می کند. چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمی گیرد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ۶۰هزار فروش رفته است و هر ۶۰هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نیاز به تمرین هست. نه نیاز به دوباره گوش کردن. نه نیاز به نوشتن. در واقع شما سعی نمی کنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرارگیری کلمات و جملات آن با فاصله‌های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می‌آموزد.


دانلود کل 90 قسمت در یک فایل زیپ شده (با لینک مستقیم حجم فایل: 273 مگابایت)

 

نکته: این مجموعه مربوط به نصرت 1 می باشد.

 

رمز عبور فایلها : www.irlanguage.com



  • ۹۴/۰۲/۲۵
  • سید علی هاشمی

آموزش زبان

زبان انگلیسی

نظرات (۶۸)

ممنون مطلب خوبی بود
سلام فایل رو دانلود کردیم اما خظا داد...مشکل داره فایلتون
دانلود کردم ولی فایلو باز نمیکنه خاک تو سرتون 270 مگ اینترنتم پرید

بسیار عالی بود ولی تا درس ۳۳ بود بازم ممنون

دو مرحله دانلود ناموفق و بیش از نیم گیگ نت هدر رفته و کلی زمان سوخته حاصل سایت شما بود.

  • حمید جبارزارع
  • ممنون عالیه و کار میکنه تمام 90 درس را هم دارد کسانی که گفتند کار نمیکنه مال فروشگاه اینترنتی ها هستند

    مشکلی نداشت ممنون از شما دوستان

    خیلی گشتم ولی این کامله

    کیفیت این نسخه مال دوران نوار کاست هست خیلی داغونه عملا نمیشه لهجه رو خوب یاد گرفت ارزش دانلود و استفاده نداره توصیه من استفاده از نصرت 2 هست

  • ابوالفضل فصیحی رامندی
  • دندون اسب پیشکش رو که نمیشمارند،خیلی ممنون هر چی هست خوبه

  • لیلا،شقاقی
  • لطفا یکی راهنمایم کنه چرا فایل باز نمیشه

    این همه دانلود کردم اخرم باز نشد 😒

    ممنون ازتون فایل کامله و همه ی نود تا درس هست من همه رو چک کردم.خیلی عالیه

    کیفیت صدا خیلی پایینه انگار از نوارکاست صدا ظبت شده اصلا ارزش دانلود نداره تو سایتها دیگه فرمت amr با کیفیت بالا هم هست 

    بسیار سپاسگزارم.

    با سلام و ممنون از شما البته کیفیت قدیمی هست ولی چون بارها تکرار میشه قابل مفهومه بازم ممنون

    واقعا متاسفم برای دزدی اشکارتون بعد اینهمه دانلود بازنمیشه خوردتون نشه

    شما در کارتون موفق نمی شوید چونکه: استراتژی شما بر مبنای دروغ و خدمات ی کیفیت و هدف شما فقط: پول هستش.. وهر کسی در این مسیر حرکت کرده، ممکنه تا یه جایی بره، اما بدون شک آخرسر، با سر زمین میخوره... 

  • داود نظری
    1. دان کردم همشو اما پسورد می خوادچیه

    خیلی خیلی خیلی عالی بود 

    ممنون

    من دانلود کردم. همه 90 درس رو داره و کیفیت هم معمولی و مکالمات واضحه. مشکلی برای باز کردن فایلها نیست. نمیدونم چرا بعضی مشکل دارند. کیفیت هم عالی نیست اما داغون هم نیست و خوب و قابل استفاده است.ممنون بابت این فایل.

    وسط دانلود متوقف شد . جای دیگه گرفتمش . خدا خوبتون کنه

     

    فقط نت ملت رو هدر میدید. اینایی که نطر مسخره میدن که دانلود شد و باز شد و عالیه هم خودشون هستن. اولین بار بود بدون خوندن کامنت دانلود کردم. خدا خیرتون نده

    خاک تو سرتون دوبار دان کردم هردوتا فایل همامل دان شد ولی نه توی فایل زیپ اجرا میشه نه وقتی میخام از حالت فشرده خارج کنم بازم نمیشه نیم مگا بایت که میره یهو ارور میده. اومدم بگم بقیه الکی دان نکنن من نه سایت دیگه ای هستم نه هیچی فقط خاستم بدونین اگه دان کردین نتتون هدر رفته

    ممنون خیلی خوب بود 

    ممنون خیلی خوب بود من دانلود کردم الانم ۳ روز دارم تمرین میکنم 

    اول برنامه RARرو از بازار بگیرید تا فایل باز بشه بعدم اگه رمز خواست خب رمزش همون بالا نوشته وارد کنید بعدم تمرین کنید بازم ممنونم 

    سلام باتشکر فراوان کیفیتش تعریفی نداره. ولی خیلی خیلی جای تشکر داره! ممنون از زحماتتون

    دانلود نکنید نتتون حروم میشه شایدم واسه کامپیوتره 

    با سلام خدمت عزیزان و تشکر فراوان از شما که این مجموعه رو گذاشتید 

    عزیزان توجه داشته باشید که فایل رمز گذاری شده است و همونطور که یکی از دوستان اشاره کردند با نرم افزار rar قابل باز شدنه کافیه بعد از دانلود با rar باز کنید و پسورد رو تایپ کنید

    در مورد کیفیتش هم باید بگم کیفیت اصلی مجموعه رایگان گیر نمیاد ولی این واقعن قابل درک و قابل قبوله

  • مهدیس گیلانی
  • سلام متاسفانه نمیشه دانلودش کرد. خواهشا لینکش رو درست کنین خلیلی بهش نیاز دارم.  ممنون

    اول باز نمیشد برنامه rarدانلود کردم رمز زدم باز شد ممنونم و سپاس فراوان

    خیلی ممنون از سایت خوبتون

    رمز فایل اشتباس باز نمیکنه واقعا یه رسیدگی کن حجم مفت نداریم که حدر بره

  • اسماعیل بهرامی
  • کمی ادب هم برا ادم خوبه خدایی، من هنوز دان نکردم اما پیاماتونو ک خوندم خیلی ناراحت شدم، ببینید دوستان حتی اگه فایل ها خراب هم باشه دلیلی برای توهین نیس، شما مافیه فقط بگید من دان کردم و خراب بود ن اینکه کلی بد و بی راهم ب نظرتون اضافه کنید! 

    طرف گفته خراب بود متاسفم برا دزدی آشکارتون،خوردتون نشه! جاااان؟! چی خوردشون نشه الان؟! پولی دادی؟ اهااا ناراحت حجم نت از دست رفتتی؟؟ عزیزم برو خرید پستی بکن سی دیش بیاد تا سالم و کامل باشه. 

    یکی دیگه تو ی یایت فروش نصرت، گفته متاسفم بعد 15 سال ک از انتشار این محصول گذشته هنوز هم میخاین پول درارین!! جاااان؟! عزیزم قانون کپی رایت میدونی چیه اصن؟؟ بعد هزار سال هم شما باید برای استفاده از ی محصول پول بدی ب سازندش یا کسانی ک از طرف سازندش حق و امتیازش رو‌ دارن، من دارم دنبال دان مفته این محصول میگردم میخام مثل شماها مفته استفاده کنم کاره زشتی هم میکنم اما دیگه انگشت نمیگیرم سمت کسی ک آی خدا بکشتتون فلان بشین ک دان کردم و خراب بود، خدایی فرهنگ داشته باشید تا این کشوره خراب شده یکم رشد کنه، خداکنه قانون کپی رایت بیاد تا همه سود کنن اون وقت منم خداشاهده میخرم. چرا؟؟؟ چون منم میتونم محصولم هنرم رو بفروشم و پول درارم بعدم ک پول دراوردم حاضرم  برای محصول  یگرانم پپل پرداخت کنم.

     

    واقعا دستت درد نکنه کار بزرگی انجام دادی.

    سلام یک بار دانلود کردم هنوز مطمئن نیستم ولی فکر میکنم بتونم  اینبار دانلود موفق داشته باشم 

     

    سلام جناب بهرامی میشه شما نظر ندید 😷شما از دسته آدم هایی هستی که روی تمامی دزدی ها سرپوش میگذارند. التماس  سکوت

    سلام، وقت شما بخیر.

    من کلا عادت ندارم کامنت بزارم. ولی واقعا لازم بود. من فایل رو دانلود کردم و همه 90 قسمتش هست.

    از شما صمیمانه متشکرم. 

    از شما ممنونم. من 90 تا درس رو گرفتم فقط یه خرده کیفیت نداره.

    کیفیت نداره صوتش

  • گژپژ عربی اصل
  • ممنون عزیزم.خدا امواتت رو بیامرزه

    چرا خودتونو خشن میکنید

    اینا که اومد

    بسیار عالی بود، خیلی خیلی ممنونم از لطفتون

    وای متشکرم 

    خیر ببینید ایشاااالا ♥️

    استفاده ازش مجازه؟ 

    سلام خدمت دوستانی که برنامه رو دانلود کردن اما سوال دارن چرا اجرا نمیکنه

    این برنامه زیپ شده باید از برنامهای under برای باز کردنش استفاده کنید مثلا برنامه  simple under رو دانلود کنید وسپس آنرا از حالت زیپ به mp3 تغییر بدهید با نصب این برنامه بروید بر روی فایل دانلود شده نصرت و اجراش کنید سپس بصورت اتوماتیک برنامه simpler under  باز میشود و در  برنامه simple under دو کادر باز میشود که کادر بالایی بصورت اتوماتیک پر شده که مربوط به همین فایل زیپ برنامه است و کادر پایین هم محل استخراج و ذخیره فایل mp3  است که خود شما باید انتخاب کنید و کلمه عبور هم www.irlanguage.com هست امیدوارم موفق بشوید 

    سلام خدمت دوستانی که برنامه رو دانلود کردن اما سوال دارن چرا اجرا نمیکنه

    این برنامه زیپ شده باید از برنامهای unrar برای باز کردنش استفاده کنید مثلا برنامه  simple unrar رو دانلود کنید وسپس آنرا از حالت زیپ به mp3 تغییر بدهید با نصب این برنامه بروید بر روی فایل دانلود شده نصرت و اجراش کنید سپس بصورت اتوماتیک برنامه simpler unrar  باز میشود و در  برنامه simple unrar دو کادر باز میشود که کادر بالایی بصورت اتوماتیک پر شده که مربوط به همین فایل زیپ برنامه است و کادر پایین هم محل استخراج و ذخیره فایل mp3  است که خود شما باید انتخاب کنید و کلمه عبور هم www.irlanguage.com هست امیدوارم موفق بشوید 

    دانلود کردم و 90 فایل کامل بود.
    ممنونم از زحمت شما 

    با سلام

    بنده دانلود کردم و همه ۹۰ قسمت هم دانلود شد و هم باز شد .

    از شما سپاسگذارم .

    برای اینکه راحت Extract بشه اول روی خود فایل زیپ کلیک راست کنید، بعد rename رو انتخاب کنید، بعد پسورد رو که www.irlanguage.com است کپی کنید، بعد هنگام Extract کردن پسورد رو که کپی کردید، Paste کنید.

    من دانلود کردم، Extract کردم، گوش کردم (فایل یکش رو) و همش بخوبی و راحتی انجام شد.
    فقط:

    کیفیت صداش خوب نبود که البته نشون می ده واسه خیلی وقت پیشه.

    موفق باشین

  • احسان کاویانی
  • + دانلود و باز شد فایل مشکل ندارد

    - ولی کیفیت پخش بسیار بسیار پایین است

    با توجه به اینکه فایل آموزش زبان با تمرکز زیادی روی تلفظ شود توصیه نمیکنم

    کامل بود تشکر 

    دانلود نکنید، چون هم کد عبور میخواد و تو سایتی که برای کد معرفی کردن نیست، هم یه برنامه خاص برای اجرا میخواد که حداقل کلی حجم نت بگا میره

    لینک دانلود  و فایل   سالم  و کامل  هست      ازین بابت  تشکر از   سایت.....  اما  از نظر کیفیت  تعریف آنچنانی   نداره....اگه  دنبال فایل های با کیفیت  هستید     دانلود  نکنید    و    بسته  پولی   این محصول  رو بخرید

    ریدم به سایتتون

     

    دانلود نمیشه

    چکار کنم

    سلام فایلهاتون دانلود نمیشه، اگر این کار عمدی است لطفا مذدم رو یر کار نزارین، همانطور که به نظر من نصرت پیشتازه در اموزش لطفا اعتماد مردم رو نسبت به خودتون از بین نبرید، متشکرم

    سلام فایلهاتون دانلود نمیشه، اگر این کار عمدی است لطفا مردم رو سر کار نزارین، همانطور که به نظر من نصرت پیشتازه در اموزش لطفا اعتماد مردم رو نسبت به خودتون از بین نبرید، متشکرم

    فایل باز نشد و خطای 404 را داد.

  • سید مهدی حسینی رودبار
  • سلام چرا لینک دانلود میزنم صفحه باز نمیشه؟!

    عاقااااااااااااااااااااا من دانلود کردم هیچ مطلبی رو نمیارخ بالا یعنی خالیهههههههه

     

    عالی

  • فاطمه سرمدی نیا
  • سلام وقت بخیر.اول هر صوت گفته میشه کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ هست.من اینجا رایگان دانلود کردم  این اشکال نداره؟هزینه پرداخت نباید میشد؟دیدم یسری سایت ها نسخه پولی بود لطفا جواب بدین مسئول محترم سایت

    سلام بسیار عالی 

     

    سلام دمتون گرم 

    دانلود نمیشه چ کنم ☹

    بازنمیشه که

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی